Slovenský dizajnér prerobil logo “Good idea Slovakia” do deviatich pravdovravnejších prevedení

obrázok chýba
Zdroj: Vedelisteze.sk

Variácie nižšie má na svedomí košický grafik a copywriter Igor Kupec.

Logo, ktoré sa Slovensko rozhodlo v budúcnosti použivať pri svojej prezentácii – “Good idea, Slovakia” (dobrý nápad, Slovensko) sa stalo terčom kritiky. Niektorí ho schvaľujú, iným sa nepáči.

Svoj pohľad na toto prevedenie má aj Igor Kupec, ktorý sa rozhodol prísť s vlastnými návrhmi a poslal nám ich do redakcie.

Logá sa niesli v znamení anglického “Slow“, ktoré v preklade znamená pomalý. Čo hovoríte na Igorovu prácu, je zrkadlom pre našu krajinu?

 

"Nie sme pomalí. Len sa neponáhľame..."
“Nie sme pomalí. Len sa neponáhľame…”
"Neponáhľame sa s chudobou"
“Neponáhľame sa s chudobou”
"Neponáhľame sa so zdravím..."
“Neponáhľame sa so zdravím…”
"Neponáhľame sa s toleranciou..."
“Neponáhľame sa s toleranciou…”
"Neponáhľame sa s diaľnicami..."
“Neponáhľame sa s diaľnicami…”
"Neponáhľame sa s ekológiou..."
“Neponáhľame sa s ekológiou…”
"Neponáhľame sa s korupciou..."
“Neponáhľame sa s korupciou…”
"Neponáhľame sa s transparentnosťou..."
“Neponáhľame sa s transparentnosťou…”
"Neponáhľame sa so vzdelávaním..."
“Neponáhľame sa so vzdelávaním…”
"SLOWakia - Neponáhľame sa..."
“SLOWakia – Neponáhľame sa…”

Mimo týchto prác sa tiež pohral s rebrandingom Slovenska ako značky:

rebranding-sr7

rebranding-sr6

rebranding-sr5

rebranding-sr4

rebranding-sr3

Komentáre